عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 27 / 10 / 1390
بازدید : 353
نویسنده : امیر مستور
بشيرآنلاين :در اين مقاله به نكات كليدي مؤثر در رشد مداوم مي‌پردازيم كه هر بدنساز بايد آنها را به خوبي اجرا كند. به نكاتي كه در ادامه بيان مي‌شود توجه كنيد تا شايد بتوانيد دليل عدم رشد عضلاني خود را بيابيد و در رفع آن كوشش كنيد.

 * تمرين حداكثر 4 جلسه در هفته

اكثر بدنسازان قبل از هر چيزي به حجم عضلاني خود اهميت مي‌دهند و بيشتر تمايل به اضافه كردن عضله و متناسب ساختن اندام خود هستند تا اينكه بخواهند در تكاپوي مسابقه‌دادن باشند، از اين رو تصور مي‌كنند كه حجم عضلاني با تمرين زياد و طولاني حاصل مي‌شود و در نتيجه با چنين ديدگاهي 6 جلسه در هفته تمرين مي‌كنند و اگر تعطيلي آخر هفته باشگاهشان باز باشد، باز هم مي‌خواهند تمرين كنند! در صورتي كه امروزه حتي بزرگترين بدنسازان جهان هم 4 روز در هفته تمرين مي‌كنند و 6 جلسه تمرين را تنها در زمان مسابقات تمرين مي‌كنند.

به طور قطع شما هم يك بدنساز حرفه‌اي نيستيد، پس همان 4 جلسه در هفته تمرين كنيد و با اين روش اجازه استراحت كافي به بدن را بدهيد تا ترميم شود. لازم به ذكر نيست كه عضلات در زمان استراحت رشد مي‌كنند.

به استراحت خود اهميت دهيد

به عنوان يك اصل مهم بدانيد كه خواب برايتان خيلي مهم است و بايد سعي كنيد شب‌ها حداقل 7 الي 8 ساعت بخوابيد و در صورت امكان بعدازظهر چرت كوتاهي بزنيد.

 

* هر دو نوع فيبر عضلاني را تمرين دهيد

همانطور كه مي‌دانيد عضلات بدن داراي دو نوع كلي فيبر هستند: 1- فيبرهاي تند انقباض و 2- فيبرهاي كند انقباض كه هر كدام با توجه به ژنتيك افراد در نسبت‌هاي خاصي تشكيل‌دهنده عضلات اسكلتي بدن هستند. با توجه به اينكه هر گروه عضلاني بدن مثل جلو بازوها يا عضلات سينه داراي هر دو نوع از فيبرهاي مذكور مي‌باشند بايد تمرينات را طوري تنظيم كرد كه هر دو نوع اين فيبرهاي عضلاني به كار گرفته شوند و به رشد وادار گردند.

در توسعه دادن فيبرهاي عضلاني تندانقباض، تكرارهاي كم با وزنه‌هاي سنگين مؤثر مي‌باشد و تقويت فيبرهاي عضلاني كند انقباض نيز با اجراي تكرارهاي نسبتاً زياد با وزنه‌هاي متوسط متمايل به سنگين ميسر است.

جهت دستيابي به توسعه همزمان اين دو نوع فيبر عضلاني بايد در طول هفته يك يا دو هفته در ميان برنامه‌ها را يكبار با تعداد كم و وزنه سنگين انجام داد و يكبار هم با تعداد زياد و وزنه متوسط. ذكر اين نكته حايز اهميت مي‌باشد كه درصد هر يك از اين دو نوع فيبر در عضلات مختلف با توجه به ژنتيك افراد متفاوت است و هر شخصي با آزمون و خطا بايد ميزان تقريبي نسبت اين دو نوع فيبر را در تمام گروه‌هاي عضلاني خود محاسبه كند و با توجه به آن تمرينات خود را با روشي كه بالاتر ذكر شد در جهت رشد بهينه بدنش مطابق سازد. به عنوان مثال اگر نمي‌دانيد كه عضلات سينه شما از چه درصدي فيبر تند انقباض، فيبر كند انقباض شكل گرفته‌اند بايد ابتدا يك دوره حداقل 4 هفته اين عضلات را با وزنه‌هاي متوسط و تكرارهاي بالا تمرين دهيد و نتايج را مطابق با سايز عضلاني و شكل ظاهري و سطح قدرت عضلات ارزيابي كنيد و پس از آن يك دوره ديگر كه آن هم بايد حداقل 4 هفته باشد عضلات مذكور را با وزنه‌هاي سنگين و تكرارهاي كم (البته پايين‌تر از 6 تكرار به هيچ وجه مجاز نمي‌باشد چرا كه در اين صورت شيوه تمرينات قدرتي مي‌شود) تمرين دهيد و مجدد نتايج را همانند دوره قبل ارزيابي كنيد. سپس با مقايسه ميزان پيشرفت در هردوره متوجه شويد كه درصد كدام نوع فيبر عضلاني در عضلات سينه شما بيشتر است.

 

* گرسنگي و پرخوري ممنوع است

در مورد رژيم غذايي بايد ميانه‌روي كنيد و در هيچ يك از وعده‌ها نبايد پرخوري كنيد، به طوري كه اشتهايي براي وعده بعدي در خود باقي نگذاريد و از طرفي بدن را بيشتر مستعد ذخيره چربي در بدن سازيد. از سوي ديگر بويژه در دوران حجم هرگز نبايد اجازه دهيد كه احساس گرسنگي كنيد. بايد قبل از اينكه بدن با ارسال سيگنال گرسنگي نياز مبرم خود به غذا را اعلام كند، آنرا با غذاي مورد نياز تأمين كنيد. چنين سيستمي براي تغذيه براي رشد عضلاني بدن بسيار كارآمد مي‌باشد چرا كه بدن همواره با مواد غذايي مورد نياز تأمين مي‌گردد. به عنوان يك قاعده كلي بايد كل كالري دريافتي مورد نياز روزانه خود را در 4 الي 6 وعده تقسيم كنيد نه در 3 وعده سنتي. بهترين مشاور براي شما در زمينه تغذيه پزشك متخصص رژيم غذايي مي‌باشد كه مي‌تواند مؤثرترين برنامه را با توجه به شرايط منحصر به فرد خودتان تنظيم كند.

* به صورت دوره‌اي تمرين كنيد

اصولاً هر سال تمريني بايد به چند فاز مختلف تقسيم گردد تا بدن از جهات متفاوت تحت تمرين قرار بگيرد و متناسب با آن تقويت شود. به عنوان مثال يك سال تمريني مي‌تواند داراي 4 فاز بدين شرح باشد:

فاز اول – 3 ماه: دوره قدرتي

فاز دوم – 3 ماه: دوره عضله‌سازي

فاز سوم – 3 ماه: دوره آماده‌سازي مسابقات و اجراي مسابقات

فاز سوم – 3 ماه: دوره استراحت فعال و استراحت كامل

همانطور كه در مثال بالا مشاهده مي‌كنيد در ابتداي سال يك دوره قدرتي در نظر گرفته شده كه باعث تقويت نيروي عضلاني و قدرت مي‌شود و پيامد آن افزايش قدرت بدن در جابجا كردن وزنه‌هاي سنگين‌تر از گذشته مي‌باشد. پس از آن دوره عضله‌سازي است كه تماماً روي اصول بدن‌سازي پايه‌گذاري مي‌شود و شخص تمام توان خود را معطوف ساخت عضله مورد نياز براي مسابقات مي‌كند و در جهت برطرف ساختن نقاط ضعف خود تلاش مي‌كند. فاز سوم فصل مسابقات است كه تمامي برنامه سالانه مبني بر اين فاز مي‌باشد.

در فاز مذكور بدنساز براي رسيدن به تفكيك عضلاني و ايجاد جزئيات كافي جهت شركت در مسابقات تلاش مي‌كند و بيشتر با هدف شكل‌دادن به عضلاتش تمرين كند.

فاز پاياني هم فصل استراحت است كه معمولاً 2 ماه آن با استراحت فعال يا همان تمرين با شدت بسيار پايين طي مي‌شود و يك ماه ديگر هم استراحت كامل مي‌باشد.

اين يك مثال ساده از تمرينات دوره‌اي مي‌باشد كه مي‌تواند با تنوع گسترده‌تر از اين و با محدودتر از اين وابسته به اهداف شخص ورزشكار تنظيم گردد. تمرينات دوره‌اي بسيار شيوه پرطرفداري هستند كه هميشه در تمامي رشته‌هاي ورزشي به ويژه رشته‌هاي قدرتي كاربرد دارند.

* هدفمند تمرين كنيد

قبل از شروع تمرينات خود ابتدا براي خود هدف تعيين كنيد و جهت رسيدن به آن تلاش كنيد. مثلاً اگر هدف‌تان شركت در مسابقات است ابتدا بايد متناسب با قد خود به حجم عضلاني لازم برسيد و پس از آن بايد هدف خود را به تفكيك ساختن عضلات متمركز كنيد تا در نهايت بتوانيد در مسابقات شركت كنيد. منفك‌بودن اهداف بسيار مهم مي‌باشد چرا كه شما همزمان نمي‌توانيد هم عضله اضافه كنيد، هم براي مسابقات رژيم كات‌كردن داشته باشيد، اين دو مقوله كاملاً متفاوت از هم مي‌باشند و هر كدام نيازمند برنامه تمريني و غذايي خاص فرد مي‌باشند.

هدف خود از تمرين را مكتوب كنيد و عاقلانه براي دسترسي با آن زمان تعيين كنيد.

* زمان تمرين، فقط تمرين كنيد

يكي از شايع‌ترين اشتباهاتي كه در باشگاه‌ها به چشم مي‌خورد تلف‌كردن وقت توسط مبتدي‌ها و خيلي از بدنسازان سطح متوسط در باشگاه است. به عنوان مثال فرد را مي‌بينيد كه به باشگاه مي‌آيد تا تمرين كند، در مجموع شايد 30 دقيقه با وزنه كار كند اما 90 دقيقه ديگر را صرف گپ‌زدن با دوستان، نگاه كردن به ديگران حين تمرين يا اعمال مشابه مي‌كند.

يكي ديگر از اين اشتباهات عدم تمرين كردن با وزنه‌هاي به اندازه كافي سنگين مي‌باشد، به شكلي كه ورزشكار مي‌آيد و وزنه‌هاي تمريني را به قدري سبك برمي‌گزيند كه قادر به اجراي دو برابر تكرار تعيين شده در برنامه است. با اين كار عضلات تنها اصطلاحاً دم مي‌كنند و سرشار از خون مي‌شوند اما هيچ گونه تحريكي به رشد و بزرگتر شدن نمي‌شوند.

زماني كه وارد باشگاه مي‌شويد بايد فكر كنيد كه ديگر حس شنوايي و بينايي نداريد و ديگر قدرت حرف‌زدن نيز از شما سلب شده است. بايد با تمام قواي خود روي برنامه و اجراي آن تمركز كنيد، شما با هدف تحريك عضلات به رشد وارد باشگاه شده‌ايد و بايد اين مهم را به انجام برسانيد و سپس از باشگاه خارج شويد. سعي كنيد در انتخاب وزنه‌هاي كاربردي دقت كنيد تا بيهوده از فرد بيگاري نكشيد نه اينكه به خود آسيب برسانيد. تا حد ممكن از انجام كارهاي بيهوده مثل مكالمات غيرضروري و استراحت‌هاي زياد خودداري كنيد.

 


تاریخ : شنبه 27 / 10 / 1390
بازدید : 396
نویسنده : امیر مستور
ایرنا: داداشی در درگیری با سه جوان به قتل رسید.

یک منبع آگاه گفت ' روح الله داداشی ' قوی ترین مرد ایران و جهان در درگیری با سه جوان جان خود را از دست داده است.

این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود ، گفت داداشی شب گذشته به همراه یکی از دوستانش با خودروی شخصی اش از سمت شمال به جنوب در خیابان گلشهر کرج در حرکت بود که در ازدحام خودروها بین راننده یک دستگاه پراید و داداشی درگیری لفظی بوجود می آید.

وی بیان داشت : این درگیری لفظی بین روح الله داداشی و سه سرنشین خودرو پراید تا خیابان پونه کرج ادامه می یابد و در نهایت سرنشینان ، از دو خودرو پیاده شده و به درگیری فیزیکی می پردازند.

در این در گیری یکی از سرنشینان پراید چند ضربه چاقو به گردن و سینه روح الله داداشی وارد می کند و بلافاصله به همراه دو سرنشین دیگر پراید متواری می شوند.

شدت جراحات وارده به حدی بود که داداشی قبل از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

روح الله داداشی چند دوره عنوان قوی ترین مرد ایران / مردان آهنین / را به خود اختصاص داد.

وی در رقابتهای قوی ترین مردان جهان که سال گذشته با شرکت 12 تن از قوی ترین مردان جهان در جزیره قشم برگزار شد عنوان قهرمانی را کسب کرد. وی پس از این مسابقات اعلام کرد که دیگر قصد ندارد در رقابتهای قوی ترین مردان ایران شرکت کند.

یک مسوول در بیمارستان شهید آیت الله مدنی کرج گفت : جسد روح الله داداشی قویترین مرد جهان برای بررسی پزشکی قانونی به بهشت سکینه کرج انتقال یافت . به گفته این مقام بررسی های پزشکی نشان داد که این قهرمان به علت پاره شدن شریانهای حیاتی گردن حین انتقال به بیمارستان جان سپرده است.

ساعت 24شب گذشته این قهرمان ورزشی در حالیکه از ناحیه گلو و سینه مورد اصابت وسیله ای تیز قرار گرفته بود به این بیمارستان انتقال یافت .

این مسوول که خواست نامش ذکر نشود ،افزود: بررسی های پزشکی نشان داد که این قهرمان به علت پاره شدن شریانهای حیاتی گردن حین انتقال به بیمارستان جان سپرده است و تلاش امدادگران برای نجات جان وی بی نتیجه ماند. داداشی در آخرین دوره مسابقات قویترین مردان جهان که در قشم برگزار شد مقام اول جهان را به خود اختصاص داد.

همچنین مهر نوشت:
فرمانداری و نیروی انتظامی کرج در حال بررسی علت قتل قهرمان قویترین مردان ایران و چهره نگاری از مظنونین بر اساس ادعای شاهدان درگیری هستند.

فرماندار کرج در گفتگو با خبرنگار مهر از حضور مسئولان شهرستان کرج در محل فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان برای بررسی دقیق علت وقوع قتل ورزشکار کرجی خبر داد. مهدی ایران نژاد افزود: در حال حاضر خبرنگار کرجی همراه داداشی به عنوان شاهد اصلی این ماجرا در آگاهی در حال همکاری با نیروی انتظامی برای چهره نگاری از مظنونین از این حادثه است. به محض اطلاع دقیق از عوامل این درگیری و متهمان اصلی آن اطلاعات تکمیلی از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.

شامگاه شنبه " روح الله داداشی" از قوی ترین مردان جهان در حالی در درگیری با اشرار به قتل رسید که یکی از خبرنگاران کرجی نیز همراه وی بود.

این خبرنگار که از نزدیک شاهد این درگیری بود اظهار داشت: سه سرنشین پراید به صورت ناگهانی به این قهرمان کرجی حمله ور شده و پس از وارد آوردن ضرباتی به سینه و گلوی وی اقدام به فرار کردند.

مجید فرجی افزود: پیکر زخمی داداشی پس از درگیری توسط نیروهای امدادی به بیمارستان شهید مدنی جهانشهر کرج منتقل و در بخش سی پی سی آر بستری شد، اما به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.

روح الله داداشی متولد سال 1360 بود و در دوران فعالیت ورزشی خود ۷ دوره قهرمانی کرج ، ۲ دوره قهرمانی تهران ، ۲ دوره قهرمان ایرانی در رشته پرورش اندام و در قویترین مردان یک دوره چهارم ایران ، ۲ دوره سوم ایران یک دوره قهرمانی کشور ، ۲ دوره قویترین مردان آهنین، یک دوره سوم جهان و یک دوره اول جهان را در کارنامه داشت.
تاریخ : شنبه 27 / 10 / 1390
بازدید : 405
نویسنده : امیر مستور
سلام به مخاطب های همیشگی وبلاگ اندام امیدوارم هیکلاتون همه رو فرم باشه. تابسونم از راه رسید و منم کنکورم رو دادم بینیم خدا چی میخواد. سراسری و آزاد جفتشون نامردا نسبت به پارسال سخت تر شده بودن. انتخاب اول دانشگاه آزاد زدم مهندسی نفت علوم و تحقیقات تهران سراسری هم خیلی دوست دارم مهندسی نفت یا مهندسی شیمی قبول شم، واسم دعا کنید.

بی خیال، دیدم تابستونه گفتم بیام یه مطلب به درد بخور بزارم. ببینید چه دخترا چه پسرا وقتی تابستون میرسه یاد ورزش میافتن که درصد قابل توجهی شون رو میارن به باشگاههای بدنسازی. صحبت من با کسایی هستش که به باشگاههای بدنسازی رو آوردن یا میخوان رو بیارن. ببنید! خوب گوش کنید! به هرکی که اسمشو گذاشته مربی باشگاه اعتماد نکنید و گول حکمای قهرمانیشو نخرید. اونو یکی دیگه قهرمان کرده. یه سری از مربی های باشگاه (نه همشون) خیلی ... هستن، فقط به فکر جیب خودشونن و وجدان و شرافت یخت! خلاصه سعی کنید به متخصص طب ورزش مراجعه کنید که رفته درس این کار رو خونده و تخصصشو داره. پس اگه به فکر سلامتی تون هستین برنامه ای که از اون مربی نما تون گرفتین بندازین دور به یک متخصص طب ورزش مرا جعه کنید. یه برنامه غذایی و یه برنامه تمرین علمی ازشون بگیرید. اگه مکملم بزنین تنگش که خیلی عالیه. البته مکمل هم ترجیحا از همون دکتر بگیرین که مطمئن باشه. اینا همه تجربیات شخصی خودمه که تو مافیای بدنسازی کسب کردم.

سربلند باشید.


تاریخ : شنبه 27 / 10 / 1390
بازدید : 490
نویسنده : امیر مستور

تستسترون (هورمون مردانه): مهمترین هورمون های بیضه ها همان تستسترون است که تولید آن از هفتمین هفته بعد از شکل گیری جنین در رحم مادر شروع می شود. یعنی وقتی جنس کودک (دختر یا پسر بودن) مشخص شد. اگر جنین پسر باشد، تولید تستسترون شروع شده و عمل شکل گیری آلت تناسلی مردانه را هدایت میکند و بعدها باعث انزال دو بیضه به کیسه بیضه ها می شود. چند هفته بعد از تولد نوزاد، تولید هورمون تستسترون نزدیک به صفر می رسد. ولی در دورۀ بلوغ دوباره تولید خود را از سر می گیرد. همین هورمون تستسترون است که باعث تغییرات فیزیکی در سنین بلوغ می شود. مانند رشد آلت تناسلی، کلفت شدن استخوانها و پوست بدن، کلفت شدن صدا، و رویش مو در صورت و در قسمتهای دیگر بدن و ...

See full size image
اینکه تستسترون چگونه در این عمل تأثیر دارد به این شکل است که تستسترون وارد سلولها شده با هستۀ اصلی آنها عجین می شود و آنان را به تولید پروتئینهای خاصی برای این کار (از جمله تغییرات فیزیکی در بدن) وامیدارد. خود فعالیت بیضه ها از طریق دو عدد هورمون به نامهای ( (FSH ، LH ) که از مغز انسان می آیند، هدایت می شود (همین دو هورمون عملکرد مجاری تخمک زنان را هم تنظیم می کنند). تولید این دو هورمون به نوبۀ خود بوسیله هورمون دیگری کنترل می شود (البته در این رابطه سلسلۀ اعصاب هم بی تأثیر نیستند). تستسترون و دو هورمون (FSH ،LH ) اثر متقابل به هم دارند به این شکل که این دو هورمون بیضه ها را به تولید بیشتر تستسترون وامیدارند امّا وقتی غلظت تستسترون به حد معینی برسد تولید (FSH ، LH ) در مغز متوقف می شود و به این شکل یک نوع تعادل در بدن ایجاد می شود. در آخر کلام باید گفت که کارکرد بیضه ها در سن کودکی هیچ عیب و ایرادی ندارد و حتی مقدار بسیار ناچیزی هم تستسترون تولید می کنند امّا مغز کودک در این سنین بیش از اندازه نسبت به تستسترون در خون واکنش نشان می دهد و دو هورمون (FSH ، LH ) که باعث ازدیاد تستسترون می شوند، تولید نمی شود. این حساسیت مغز در برابر تستسترون در سالهای قبل از بلوغ کمتر شده و نتیجۀ آن دو هورمون هم تولید شده و به افزایش تولید تستسترون کمک می کنند و به این طریق پسر نوجوان وارد دوره بلوغ می شود.
تولید تستسترون که در دورۀ بلوغ از سر گرفته میشود، حالت صعودی به خود گرفته و با رشد نوجوان بیشتر می گردد تا حدود ۲۰ سالگی که تولید این هورمون در بدن به اوج خود می رسد و بعد از آن دوباره کم و کمتر میشود تا سن ۴۰- ۵۰ سالگی که کاهش تولیلا تستسترون شدت بیشتری میگیرد ولی تولید این هورمون در بدن مرد هیچ وقت بطور کامل متوقف نمیشود




 

سوستانون و عوارض ان


این دارو شامل 30mg تستوسترون پروپیونات,60mg تستوسترون فنیل پروپیونات,60mg تستوسترون
ایزوکاپروات و بالاخره 100mg تستوسترون دکانوات است. تقریبا نمونه جدید امادرین میباشد
به خاطر ترکیب 4 استر تستوسترون در این دارو ایجاد خواص آنابولیکی زیاد این دارو کاملا ثابت ثابت شده
 است این در حالی است که استرهای تکی تستوسترون این خاصیت را ندارند.از دیگر خواص این دارو
می توان به جذب سریع آن بخاطر وجود استر پروپیونات و همچنین به ماندگاری 4-3 هفته ای آن به خاطر استر دکانوات اشاره کرد.
این دارو علاوه بر خواص آنابولیکی زیاد خواص آندروژنیکی قدرتمندی هم دارد و همچنین بر خلاف تستوسترون تجمع آب و املاح کمتری را در بدن ایجاد می کند و افزایش وزن عضلانی خشک را در پی دارد.
این دارو در دزهای پایین هم موثر است معمولا مصرف یک دز 500mg از آن هر هفته یکبار کاملا معقول
و مناسب است.می توان این دارو را همراه با دیانابول و دکادورابولین هم مصرف کرد ولی دز آنرا باید به
250mg کاهش داد.
گرچه این دارو در دزهای معقول ذکر شده بندرت به هورمونهای .... زنانه تبدیل می شود و باعث توقف ترشح طبیعی تستوسترون می شود ولی با این احوال بازهم برای پیشکیری از بروز عوارض ذکر شده در پایان دوره مصرف داروی HCG کاملا معقول و معمول است.
عوارض جانبی این دارو همانند عوارض تستوسترون انانتات است ولی ازشدت کمتری برخوردار است.از جمله این عوارض می توان به:افزایش تحریکات .... ,آکنه و جوشهای پوستی,افزایش حالات تهاجمی,ریزش موی سر و کاهش روند توقف ترشح طبیعی تستوسترون قابل پیش بینی است.
این دارو بصورت آمپولهای 250mg/ml در بازار موجود است


تاریخ : شنبه 27 / 10 / 1390
بازدید : 389
نویسنده : امیر مستور
آتی نیوز: پس از انتشار خبر درگیری امیر و علیرضا قرایی با دو جوان بر سر مبلغ سه میلیون تومان پول و قتل یك جوان به وسیله شمشیر سامورایی به دست امیر قرایی، روح اله داداشی و فرامز خود نگاه پس از اظهار تاسف فراوان این قتل را غیر عمد خواندند.

به گزارش آتی نیوز، روح اله داداشی قهرمان قویترین مردان جهان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: چهارشنبه هفتم اردیبهشت متاسفانه دو تن از ورزشكاران قویترین مردان برای وصول طلب به یكی از شهروندان مراجعه كردند كه این موضوع ناگهان به درگیری شدید با سلاح سرد منجر شد.

وی در ادامه گفت: متاسفانه این درگیری منجر به قتل ناخواسته یكی از شهروندان به دست امیر قرایی با مشاركت علیرضا قرایی شد.

داداشی خاطر نشان كرد: این قتل كاملا ناخواسته بوده و برادران قرایی نمی خواستند این اتفاق پیش آید.

فرامرز خودنگاه رئیس كمیته قویترین مردان ایران در این خصوص گفت: متاسفانه این اتفاق صحت دارد و گویا امیر قرایی و علیرضا قرایی در این قتل شریك بودند و امیر قرایی باعث مرگ منجر به قتل شده و علیرضا قرایی نیز وی را همراهی كرده است.

شایان ذكر است، این قتل پس از درگیری میان دو برادر از قویترین مردان و دو جوان دیگر در غرب تهران منطقه جنت آباد چهارشنبه هفتم اردیبهشت رخ داد.
این گزارش حاكی است، دیگر جوان حاضر كه از دوستان مقتول بوده نیز از ناحیه انگشتان دست آسیب جدی دیده است.

پس از تحقیقات لازم و تكمیل پرونده، مراجع قضایی دادرسی در این باره را انجام خواهند داد ضمن اینكه امیر قرایی پس از فوت این جوان خود را به مراجع قضایی معرفی كرده است.
منبع : آتی نیوز

تاریخ : شنبه 27 / 10 / 1390
بازدید : 363
نویسنده : امیر مستور
« نظر سنجی شماره 4 »
 
به نظر شما قهرمان مردان آهنین 90 کیست؟

1- روح الله داداشی
.
.
 17رای - 25%
.

2- رضا قرایی
.
.
 28رای - 41.1%
.

3- محراب فاطمی
.
.
 6رای - 8.8%
.

4- مسلم دارابی
.
.
 8رای - 11.7%
.

5- علی اسماعیلی
.
.
 2رای - 2.9%
.

6- محمد محمدی
.
.
 0رای - 0%
.

7- محسن آخوندی
.
.
 0رای - 0%
.

8- مهرداد باجلان
.
.
 2رای - 2.9%
.

9- علیرضا قرایی
.
.
 3رای - 4.4%
.

10- مجتبی ملکی
.
.
 2رای - 2.9%
.


عنوان نظرسنجی: نظر سنجی شماره 4
تاريخ شروع نظرسنجی: 1389/9/4
مجموع نظرات: 68
آدرس: http://andam.blogfa.com

تاریخ : شنبه 27 / 10 / 1390
بازدید : 380
نویسنده : امیر مستور
سلام سلام سلام. بالاخره اومدم ولی باید زود برم. سال نو تونم مبارک. امیدوارم جیبی پر پول و بدنی سرشار از کراتین مونوهیدرات داشته باشید. فعلا تا بعد...
تاریخ : شنبه 27 / 10 / 1390
بازدید : 432
نویسنده : امیر مستور
این رقابتها در روزهای 23 و 24 بهمن ماه به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در جزیره زیبای قشم با شرکت 15 ورزشکار از11 کشور برگزار شد .از ایران سه نفر آقایان روح اله داداشی مسلم دارابی و مهرداد باجلان در این رقابتها شرکت داشتند.
در روز اول مسابقات که با رقابت تنگاتنگ 3 نفر اول برگزار شد با برگزاری 5 آیتم ، از 9 آیتم مسابقات خاتمه یافت نتایج به شرح زیر بود.
روح اله داداشی 69 امتیاز ،مسلم دارابی 67 امتیاز ، کریستوف رادزیکوسکی از لهستان با 64 امتیاز ،الکساندر لاشین از اکراین با 51 امتیاز ، سالیوس بروسکاس از لیتوانی با 49 امتیاز و ریچارد واندر لیندن از هلند با 41 امتیاز به ترتیب در مقامهای اول تا ششم قرار داشتند.
ورزشکار ایرانی مهرداد باجلان در روز اول مسابقات فقط توانست در دو آیتم اول مسابقات شرکت کند و از آیتم 2 به بعد به دلیل مصدومیت ازادامه مسابقات انصراف داد.
روز دوم با برگزاری 4 آیتم باقیمانده به ترتیب پلکان قدرت –گوی سنگی –حمل لاستیک و حمل الوار بود خاتمه یافت .ورزشکار گرجستانی نیز به دلیل مسدومیت از آیتم نهم که آیتم نهایی مسابقات بود انصراف داد.
نتایج نهایی مسابقات به شرح زیر میباشد:

مقام اول:روح اله داداشی از ایران
مقام دوم:مسلم دارابی از ایران
مقام سوم:کریستوف رادزیکوسکی از لهستان
مقام چهارم:الکساندر لاشین از اکراین
مقام پنجم : سالیوس بروسکاس از لیتوانی
مقام ششم:ریچارد وان در لیندن از هلند.
مقام هفتم : لاوری نامی از استونی
مقام هشتم:برانیسلاو گولیر از اسلوواکی
مقام نهم: گرگور اس

تاریخ : شنبه 27 / 10 / 1390
بازدید : 422
نویسنده : امیر مستور

مسابقات قویترین مردان جهان با حضور ۱۲ ورزشکار از ۱۰ کشور اروپایی و ۳ تن از قویترین مردان ایران طی روزهای ۲۳ لغایت ۲۴ بهمن* در جزیره قشم برگزار خواهد شد. به نقل از سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ،این رقابتها تحت عنوان جام خلیج همیشه فارس و بمناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برگزار می شود و ۱۵ ورزشکار شرکت کننده در آن در ۹ آیتم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا قویترین مرد جهان را از بین خود معرفی نمایند. روح الله داداشی، مسلم دارابی و مهرداد باجلان از ایران بهمراه دنیس ریچارد جانوش از مجارستان، آلکساندر لاشین از اوکراین، بروسکاس سایولیوس و زیمینیسکاس دالیوس از لیتوانی، یوری کولماکو از روسیه، برانیسلاو گولیر از اسلوواکی، جورجی دونیجا شویلی از گرجستان، ریچارد واد درلیندن از هلند، مارکوس مانیک و لوری نامی از استونی، گرگور استینگار از اسلوونی و کریستوف رادزیکاوسکی از لهستان ورزشکاران شرکت کننده در این رقابتها خواهند بود.

قضاوت رقابتهای قویترین مردان جهان بر عهده آقایان فرامرز خودنگاه بعنوان داور اول و گونتارس کاشینزاز لتونی به عنوان داور دوم خواهد بود.

* بنا به به روایتی(بشیر آنلاین) مسابقات ۲۱ و ۲۲ بهمن هستش. نیست خیلی تو ایران به این رشته اهمیت می دن این دوگانگی خبر واسه همونه!

برقراربـــــاشیــــــد                   


تاریخ : چهار شنبه 26 / 10 / 1390
بازدید : 637
نویسنده : امیر مستور
‏کارنی تین_ L
ا یا این ماده می تواند چربی را سوزانده از اضمحلال عضلات جلو گیری کرده و انرژی مورد نیاز تمرینات را تامین کند؟ اگر به یک گزارش علمی برخورد کنید که در آن اشاره شده است ماده خاصی می تواند چربی را سوزانده گلیکوژن موجود در عضلات را ذخیره کرده , کاتابولیسم پروتئین عضلات را کاهش داده در نهایت به بهبود کارایی بدن و اجرای فعالیت های ورزشی کمک
کرده و‏هیچ نوع عواقبی ندارد آیا علاقه مند می شوید؟
‏شاید طرح پرسش فوق کمی خنده دار به نظر برسد . در واقع به نظر می رسد کارنی تین - L ‏دقیقا همان ماده ای است که در بالا از آن نام بردیم . این ماده مورد توجه بسیاری از ورزشکا ران برجسته پرورش اندام و ورزشکاران سا یر ‏رشته ها قرار گرفته است .
کارنی تین چیست؟

‏کارنی تین _L از جمله مشتقات اسید هیدروکسی بوتیریک است . در گذشته تصور می شد یک نوع ویتامین ( ویتامین B1 ‏) باشد زیرا محققین کشف کردند که این ماده از جمله فاکتورهای ضروری در رژیم غذایی سوسک "تنبریو" می باشد ( گونه ای که اگر کارنی تین مکمل به لاروی آن نرسد از بین می رود . کارنی تین به لارو این سومک توانای می دهد تا اثر ذخایر چربی استفاده کند ) .
‏اگرچه انسآن هم به وجود کارنی تین نیازمند است اما دانشمندان تشخیص داده اند که این ماده از طریق اسید های آمینه ضروری در کبد و کلیه ساخته می شود . این مأده در بدن همه ساخته می شود به جز کسانی که به نقایص ژنتیکی نادر مبتلا هستند . به علاوه کارنی تین به مقدار کافی در رژیم غذای مخلوط تولید شده و ‏کالری لازم را تامین می کند . گوشت قرمز بهترین منبع کارنی تین بشمار می رود .

مکانیسم فعالیت کارنی تین
‏زمانی که نقش فیزیولوژیکی کارنی تین در انتقال اسیدهای چرب با زنجیره های بلند به میتوکندری ( موتور خانه سلول ) فاش شد علاقه ورزشکا ران پرورش اندام ‏نسبت به مصرف ا ین ماده افزا یش یافت زیرا با استفاده از ان می توانستند چربی ‏اضافی را سوزانده و انرژی لازم را تولید کنند . ورزشکا ران پرورش اندام معتقدند که ا ین کار دقیقأ مثل ا ین است که مقداری سوخت به کوره حمل کنند .
‏90%‏ از کارنی تین موجود در بدن در قلب و ‏ماهیچه اسکلتی ذخیره می شود . اگر با افزا یش کارنی تین و اسید چرب موجود در عضلات بتوان فعالیت انزیم های میتوکندری را افزایش داد در ا ین صورت به راحتی می توان از اسید های چرب استفاده کرده و ‏مقدار مصرف را افزایش داد . نتیجه چنین اقدامی ا ین است که چربی موجود در بدن کاهش یافته و قهرمان با آن , گلیکوژن ماهیچه ها و ‏گنجا یش تمرین افزا یش می یابد . شا ید اثرات کارنی تین به ا ین علت ظاهر شود که انگیزه ای جهت انزیم فعالیت دهیدروژناز نمک اسید پیرو ویک بوجود می ا ید . ا ین انریم مسیر نمک اسید پیرو ویک را از لاکتات به ا یجأد متیل کا رنی تین تغییر می دهد و ‏ا ین امکان را فراهم می سازد که تعداد زیادی از اسید های چرب وارد میتوکندری شوند . به علاوه ا ین امکان را فراهم می سازد که مقدار بیشتری از ا ین اسید های چرب به عنوان منبع انرژی بکار بروند .
‏شوا هد علمی موجود هم ووزشکا ران پرورش اندام و هم تولید کنندگان کارنی تین را تشویق می کند و بر سرذوق می آورد . در 10 سال گذشته تحقیقات علمی و ‏پزشکی متعددی روی کا رنی تین و نقش ارزنده آن صورت گرفته است . دار وسازان نیز سرگرم بررسی ا ین مطلب هستند که از مشتقات کارنی تین ( نظیر گارنی تین - L ‏پروپیونیل ) جهت درمان بیماران قلبی و سایر ییماران استفاده کنند . ( اکنون ا ین مطلب در حال بررسی است که کارنی تین یک عامل داروی است و ‏در صنعت داروسازی بکار رود . )
‏به علاوه کارنی تین - L ‏که در اکسیداسیون بتای چربی های موجود در میتوکندری بکار می رود , در متابولیسم انشعاب زنجیره اسیدهای آمینه از بین بردن خواص سمی امویاک ثولید اوره و همه فعالیت های حساس که جوان ورزشکا ران پرورش اندام اهمیت دارد و ‏رل ارزنده خود را ا یفاء می کند .


تاریخ : چهار شنبه 26 / 10 / 1390
بازدید : 386
نویسنده : امیر مستور
کتون
‏گاهی اوقات چربی به علت متابولیسم به کتون تبد یل می شود . کتون در دستگاه عصبی مرکزی و همچنین عضلات اکسید می شود . دو کتونی که از نظر خواص ییولوژیکی اهمیت دارند عبارتند از : اسید استراتیک و ‏اسید بتا - هیدروکسی بوتیریک . هنگامی که شخص روزه گرفته با محدود یت شد ید کالری مواجه شده و یا ‏تمرینا تی اجرا می کند که به موجب آن ذخا پر گلیکوژن مصرف می شود لازم است قند خون در محدوده معین خود حفظ شود تا ا‏ینکه کتون ها به مقدار لازم تولید شوند . هورمون ها همراه با انسولین , گلوکاگون ,هورمون رشد , ا پی نفرین ‏(آدرنا لین ) و ‏کورتیزول در فعانیت شیمیایی مربوط به تولید منابع انرژی مورد نیاز بدن دخالت داشته و عمل تنظیم چنین فعالیتی را بر عهده دارند.
‏گلوکاگون هورمونی است که در پأنکراس تولید می شود . زمانی که اسنولین گاهش می یابد بر مقدار هورمون گلوکاگون افزوده می شود . در نتیجه نه تنها قند خون بلکه غلظت کارنی تین کبد هم افزا یش می یابد . به همین دلیل فعالیت تولید کتون در کبد افزا یش می یابد . زمانی که انگیزه لازم جهت انجام چنین فعالیتی فراهم می شود میزان تولید کتون به مقدار اسیدهای چرب آزادی بستگی پیدا ‏می کند که از تجزیه ذخاپر چربی مشتق می شوند . در ضمن ییش از مقدار تولید ‏کتون و ‏مقدار اسیدهای چرب ازاد یک نسبت مستقیم وجود دارد .
‏کاهش قند خون ( هپپوگلیسمی ) و ‏روزه سبب افزا یش گلوکاگون و هورمون رشد و ‏اپی نفرین می شود . افزا یش ا ین مواد منجر به افزا یش اسید های چرب ازاد و کتون ها شده و بنابرا ین به کاهش کاتابولیسم پروتئین موجود در عضلات کمک می کند .
‏کتون ها نه تنها منبع مؤثر انرژی بشمار می روند ( گلوکز و گلیکوژن را در عضلات ذخیره می کنند ) بلکه انگیزه ای جهت ترشح هورمون رشد فراهم می کنند . ازما یشات علمی نشان می دهد که مصرف بتا هیدروکسی بویتر است مقدار کا تابولیسم پروتئین افراد چاق را که تحت رژیم لاغری قرار می گیرند کاهش می دهد .
‏اگر بافت ها بخواهند از کتون ها استفاده کنند نیازی به وجود کارنی تین ندارند اما کارنی تین می توانند بر
مقدار تولید کتون ها بیفزایند .

مکمل کارنی تین
‏کارنی تین ساختگی به شکل خوراکی و تزریقی وجود دارد و ‏روزانه به مقدار 500-100 میلی گرم مصرف می شود . چنین مکملی می تواند کریتن همه بدن و همچین کبد را افزایش دهد و ‏ممکن است به افزایش تولید کتون استفاده از إسید های چرب ازاد و افزایش تجزیه بافت چربی منجر شود . همانطور که گفته شد ممکن است کتون از کاتابولیسم پروتئین جلو گیری کند .
‏شاید این حقایق برای آن دسته ورزشکارا نی مفید باشد که مایلند از مقدار چربی و وزن خویش کاسته و‏همزمان با آن قدرت و اندازه عضلا تشان را در سطح حدا کثر حفظ کنند . استفاده از چنین موادی سرعت کاهش وزن رر افزایش نمی دهد بلکه ممکن است مرتب کاهش بافت چربی به بافت غیر چرب را افزایش دهد .
‏شاید در جریان فعالیت ها و تمریات طولانی بتوان از این ترکیبات به نحو مؤثری استفاده کرده و ‏تجزیه پروتئین عضلات را به حداقل ممکن رساند . بنابراین مفید ترین خاصیت مکمل کارنی تین و ‏کتون ها عبارتند از : قابلیت انها در افزایش تولید و ‏استفاده از اسیدهای چرب آزاد و‏کتون ها . در نتیجه هنگامی که روزه می گیرید و یا تمرین اجرا می کنید پروتئین عضلات به خوبی حفظ می شود . در ضمن مکمل کارنی تین - L ‏در درمان عوارض ناشی از کمبود کارنی تین _ L ‏و عوارض وابسته به آن از قبیل اختلال مزمن عضله قلب در دو ضعف عضله اسکلتی مؤثر واقع می شود . این مسئله در مورد کاهش جریان خون بافت نیز صدق می کند .
‏اگرچه شوا هد مستقیمی در دست نیست که نشان دهد کارنی تین در افراد غیر ورزشکار هم موثر واقع می شود اما بررسی های زیادی، که تا این لحظه صورت گرفته است نشان می دهد کارنی تین - L ‏افرادی مفیدی روی گنجایش و ‏کا رایی ورزشکاران باقی می گذارد . در سایر تحقیقات نیز مشخص شده است که کارنی تین - L ‏ظاهرأ کارایی ورزشی افراد را افز ایش نمی دهد . مسلمأ تحقیقات بیشتری باید صورت گیرد تا خاصیت ارگوژنیک کارنی تین را تعیین کند .
‏کارنی تین تحت شرایط خاص می تواند اثرات بیشتری روی ورزشکا ران باقی - ‏بگذارد. مثلا ممکن است کارنی تین مکمل مؤثر و ارزشمندی باشد که در رژیم غذایی پرچربی عمل می کند . ظاهرأ کارنی تین ( بویژه کلستروم سرشار از کارنی تین می باشد ) یک ماده غذای مقوی و ارزشمند برای نوزادانی است که چربی منبع اصلی تامین انرژی مورد نیاز شان می باشد .
آ‏یا کارنی تین _ L ‏می تواند ا ثرات خستگی تمرین را از ‏بین ببرد ؟
عده ای از ورزشکا ران از کارنی تین L ‏استفاده می کنند تا اثرات ناشی از خستگی را در خود از بین ببرند ( در نتیجه بازده کار افزایش می یابد ) و ‏در جریان تمرینات طولانی و رژیم غذایی هم ‏پروتئین ضروری عضلات را به مقدار کمتری از دست بدهند . کارنی تین - L ‏به دو طریق عمل می کند که عبارتست از : 1) افزایش تغییرات لیپید موجود در عضلات درحال ‏فعالیت که به ذخیره شدن گلیکوژن می انجامد و در نتیجه به شخص توانایی می دهد تا تمرین با وزنه های
‏سنگین را به مدت بیشتری ادامه دهد .2) جلوگیرئ از خونریزی در کارنی تین _ L ‏ازاد و استری موجود در پلاسما و عضلات زیرا مقدار یک یا دو تا از این ترکیبات در تمریات سنگینی که چندین و چند مرتبه تکرار می شوند کاهش ‏می یابد . .
‏دکتر مائورو . ج. پاسکال استاد دانشگاه تورنتو است که به عنوان مشاور بین المللی ورزشکا ران و سازمان های ورزشی عمل می کند . قبلأ به مقام قهرمانی لیفت قدرتی دست یافته و کتاب ها و‏مقاله های متعددی راجع به کاربرد دوپینگ درورزش نوشته است. اگر مطالب این بخش هم به نقل ازکتاب کاربرد دوپینگ در ورزش بیان شده است.


تاریخ : پنج شنبه 8 / 10 / 1390
بازدید : 396
نویسنده : امیر مستور
                                        به نام خدا

برای دریافت مطالب بیشتر به آرشیو وبلاگ مراجعه کنید .

سلام به همه ی ورزشکاران و به خصوص ورزشکاران رشته ی بدنسازی

این وبلاگ به منظور افزایش اطلاعات ورزشکاران در زمینه ی : تمرینات با وزنه - ارائه برنامه های تمرینی و اصولی از قهرمانان برجسته بدنسازی - معرفی و آموزش استفاده از مکمل ها - آموزش استفاده از هورمون ها در بدنسازی - عکس های منتخب بدنسازی و ... می باشد .

بدنسازی ورزشی است که با علم آمیخته است . اگر شما تمرینات خود را با اصول صحیح و علمی ادامه دهید نتایج شگفت انگیزی را در خود مشاهده می کنید و این در سایه ی مطالعات علمی و مراجعه به سایت های مربوط به بدنسازی می باشد .

اطلاعاتی که در این وبلاگ ارائه می شود کاملا بر اساس اصول بدنسازی و علم آن می باشد و هیچگونه سخن غیر اصولی و غیر ورزشی و غیر علمی در این وبلاگ وجود ندارد .

لطفا ما را از نظرات سازنده ی خود بهره مند سازید ادامه فعالیت های این وبلاگ در سایه ی نظرات شما عزیزان خواهد بود .

باتشکر مدیریت وبلاگ امین فرامرزی

بزرگترین مجموعه عکس بدنسازی وابسته به این وبلاگ افتتاح شد خواهشا حتما یادتون باشه  نظر بدید ممنون میشم .  برو به بزرگترین مجموعه عکس بدنسازی


تاریخ : پنج شنبه 8 / 10 / 1390
بازدید : 572
نویسنده : امیر مستور
یکی از مهمترین نکاتی که یک ورزشکار و قهرمان بدنسازي و پرورش اندام باید به آن توجه کند نحوه فیگور گیری و نمایش بهتر و کاملتر بدن در مسابقات بدنسازی در هر سطح ، برای کسب مقام و سنجش بدن خود با سایر رقبا است .
فیگور گیری را می توان به برداشت محصول یک مزرعه تشبیه کرد که کشاورز ماه ها و حتی شاید سالها برای آن زحمت کشیده است و در صورتی که برداشت محصول به خوبی انجام نشود نتنها زحمات کشاورز به چشم نخواهد آمد بلکه ممکن است این زحمات حتی به هدر رود

برای فیگور گیری در حد ایده عال شما به تمرینات زیادی احتیاج دارید ، و هر چه به زمان برگزاری مسابقه نزدیکتر می شود باید دامنه این تمرینات افزایش یابد . در حین تمرین سعی کنید کاملا خونسرد و آرام باشید . محیط کاملا ساکت و خلوتی را انتخاب کنید که فرغ از هر نوع هیاهو باشد تا بتوانید به خوبی تمرکز بگیرید . سعی کنید در هر هفته سه زمان نیم ساعتی را به تمرین فیگور گیری اختصاص دهید و هرچه به زمان مسابقات نزدیک میشوید این تمرین را بیشتر انجام دهید تا آنجا که به روزی یکبار برسد . سعی کنید تا قبل از فیگور گیری فعالیت شدید داشته باشید تا عضلاتتان کاملا منقبض شده باشد . زمانی که کاملا عضلاتتان تحت کنترل خودتان باشد مطمئنا در فیگور گیری اجباری درخشش بیشتری خواهید داشت .
شما میتوانید در مقابل آینه یا بدون آن فیگور بگیرید و حتی در برابر دوستان و منتقدان این کار را انجام دهید . بهتر است از کسی بخواهید تا در حین فیگور گیری از شما عکس بگیرد و عکس ها را در اختیار شما بگزارد تا خود شما به عنوان بهترین منتقد در زمان آرامش بصورت جامع بدن خود را بررسی کنید .

توصیه من به ورزشکارانی که زیر نظر من کار می کنند این است که در هر مسابقه متد و برنامه فیگورگیری خود را تغییر دهند . زمانی که به این نتیجه رسیدید که برنامه فیگور گیری شما به حد تکامل رسیده است و به بهترین وجه بدن شما خود را ابراز می کند برنامه را متوقف کنید و سعی در برطرف ساختن نواقص و کاستی های بدن خود کنید .
در حین فیگور گیری است که شما باید به داوران ثابت کنید که بدن شما از همه برتر ، حجیم تر و تفکیک شده تر است و شما از همه شرکت کنندگان دیگر برای قهرمانی زحمت بیشتری را متحمل شده اید پس فیگور گیری صحیح است که شما را قهرمان میکند . به شهرت و آوازه می رساند.


شایان ذکر است طبق هماهنگی های انجام شده به زودی سایت تخصصی بدنسازي دارای کاملترین آلبوم ها از بهترین بدنسازان ایران خواهد بود که برای علاقه مندان به بدنسازي و پرورش اندام بسیار مثمر ثمر خواهد بود


تاریخ : پنج شنبه 8 / 10 / 1390
بازدید : 1975
نویسنده : امیر مستور
آشنایی با گرگ ولنتینو قربانی داروهای مرگبار بدنسازی

داستانی واقعی و البته یک هشدار!!!!!ی

در اینجا میخواهیم فردی را به شما معرفی کنیم که شاید این مطالب را باور نکنید این شخص خود را بوسیله داروهای هورمونی و مرگبار بدنسازی به یک موجود کم یاب تبدیل کرده این شخص یا موجود عجیب کرده کسی است که خود را در اختیار این داروها قرار داده و خود را نابود کرده است که البته این شخص خود را عاشق این گونه سایزهای بدنی و داروها نمیداند این فرد یا مو جود عجیب بلایی را به سرخود آورده که مطمئنا در تاریخ ثبت خواهد شد و این مقدار از مصرف این داروهای استروئیدی مطمئنا در هیج آزمایشی بدست نخواهد  آمد

سایز بازو در دوران عادی:63 سانتی متر

سایز بازو در دوران حجم:69 سانتی متر

دور سینه در دوران عادی:132 سانتی متر

دور سینه در دوران حجم:142 سانتی متر

دور کمر :73 سانتی متر

وزن در دوران حجم:106 کیلو

نام:گرگ ولنتینو

ملیت:ایتالیایی و آمریکایی(دوجنسیتی)ی

البته این فرد میگو ید پس از سالها تمرین به شیوه طبیعی و مصرف نکردن دارو به یکباره و به دلیل تهمتهای مردم و اطرافیان که به او تهمت مصرف دارو میزدند به یکباره مصرف یا عدم مصرف دارو برای او فرقی نداشته و به یمباره خودرا به مصرف داروها بسته  و البته در هفته 3000 میلی گرم از داروی تستسترون استفاده میکند که معادل 10-15 آمپول میباشد و البته خود را عاشق این دارو میداند و البته هیچ محبو بیتی در بین مردم ندارد

 

برگرفته از وبلاگ  http://www.badansazi4u.blogfa.com 


تاریخ : پنج شنبه 8 / 10 / 1390
بازدید : 374
نویسنده : امیر مستور
برای دستیابی به مطلب مورد نظر روی لینک دلخواه کلیک کنید . نظر یادتون نره!!!!!!!!!!

كراتين

امينو اسيدها

ويتامينها

۱۹نكته در باب تغذيه

توصيه هاي غذايي براي ورزشكاران

سلامتي و تناسب اندام در خانم ها

ورزش بانوان

برنامه هاي تمريني

محاسبه ي قد و وزن نرمال

محاسبه ي طول عمر

دلايل چاقي افراد و انواع روشهاي لاغري

افراد دچار افزايش وزن بخوانند

روشهاي ساده براي اندازه گيري درصد چربي بدن

برنامه براي تقويت عضلات ران

۹تمرين از بهترين تمرينهاي عضله ساز

نقش ويتامينها در احتياجات غذايي ورزشكاران

دلايل گرفتگي عضلات

باور هاي غلط در بدنسازي

ويتامينها املاح و موادمعدني و امينواسيد

سيستمهاي تمريني حرفه اي در پرورش اندام

این هم یکی از وبلاگهای قدیمی خودم

پاورلیفتینگ

غذای قبل و بعد از تمرین و........

هورمون ها موادمحرک

معرفی تمامی بدنسازان جهان

وزنه برداری

ال کارنیتین

BCCA

گلوتامین

گالری عکس

 عكسهايي از زنان
 
قول ندیدی کلیک کن!
 
مباحث ازاد
 
بررسی عضلات بدن
 
تقويت عضلات بازو
 
10 تمرين ورزشي براي تقويت عضلات پا
 
  حركت براي حفظ تناسب و پرورش عضلات شكم
 
فیگورهای یک قهرمان به خود بگيريد
 
اصول انجام فعاليتهاي ورزشي
 
فوائد ورزش چيست؟
 
کالری مصرفی در طول روز و کالری انواع غذاها 
 
خواص انواع مواد غذایی
 
انواع رژیم های غذایی و نکات تغذیه ای
 
 
برگرفته از سایت    http://jahromsport.blogfa.com   

تاریخ : پنج شنبه 8 / 10 / 1390
بازدید : 857
نویسنده : امیر مستور
سلام دوستان

چند روز پیشا داشتم دنبال چند تا عکس توپ از رونی کلمن می گشتم که به طور اتفاقی چندتا عکس خیلی خیلی توپ از رونی کلمن رو پیدا کردم امیدوارم که لذت ببرید . البته چون تعداد عکس ها زیاد بود فقط لینکشونو گذاشتم با کلیک کردن روی هر کودوم عکس دلخواهو ببینید . حتما نگاه کنید چون خیلی توپن.....

عکس یک   عکس 2   عکس 3   عکس 4  عکس 5  عکس 6  عکس 7   عکس 8  عکس 10 عکس 11

اینهم یه عکس یادگاری از رونی کلمن و جانی جکسون

البته عکس بالا مونتاژ

اینم عکسهای یادگاری رونی کلمن و دنیس جیمز - رو لینکش کلیک کنید تا عکس دلخواهو ببینید .

عکس 1   عکس 2   عکس 3

من که این همه واسه شما عکس های توپ می ذارم شما هم لطف کنید و یه نظر کوچولو بذارید ممنون میشم و این طوری تشویق میشم که عکس های توپتری بذارم .

برای دریافت عکس های بیشتر به گالری عکس ها که وابسته به این وبلاگ است مراجعه کنید فقط خواهشا نظر یادتون نره !


تاریخ : پنج شنبه 8 / 10 / 1390
بازدید : 424
نویسنده : امیر مستور
 

اگه تصویر دیده نمیشه روش کلیک راست کن و show pic رو بزن

معرفي پودر ها و مكملهاي غذايي:

البته در اينجا فقط به معرفی کاربرد اين مکملها می‌پردازم و اگر طرز مصرف آنها را خواستيد در قسمت پيامها بگذاريد.

ايندکس:

  1.  glutamine
  2.  creatin monoydrate
  3.  creatine ATP
  4.  creatine capsules
  5.  amino 6000
  6.  whey amio 6000
  7.  weight gainer
  8.  mega mass 2000
  9.  muscle builder
  10.  anabolic mega paks
  11.  muscle volumizer
  12.  mega mass 4000
  13.  super whey
  14.  mass 1000
  15.  ultra whey pro
  16.  HMB
  17.  MSM 500
  18.  Carnitine
  19.  ZMA
  20.  Fat burner
  21.  Body shaper
  22.  High energy
  23.  Ultra energy
  24.  Glocosamine
  25.  Move free
  26.  Green tea
  27.  Folic acid

 

۱- Glutamine :

  •  كمك به حفظ بافت هاي عضلاني
  •  مفيد براي افرادي كه رژيك كالري دارند و مي خواهند حجم عضلاني‌شان حفظ شود
  •  مناسب براي تمامي ورزشكاران بويژه آنهايي كه مي‌خواهند تا حد ممكن تمرين كنند
  •  موثر در ساخت گليگوژن و پروتئين در بدن

گلوتامين يكي از آمينواسيدهاي ضروري بدن مي باشد كه براي ساخت پروتئين و گليگوژن در بدن كمك خصاي مي‌كند و همچنين باعث نگهداري حجم و بافت عضلاني در بدن مي شود.

 

۲- creatin monoydrate:

  •  افزايش دهنده سطح انرژي و قدرت بدني
  •  افزايش حجم و كمك در حفظ وزن و حجم عضلاني
  •  توانايي براي تحمل انجام تمرينات سنگين
  •  قابل استفاده و موثر در هر رشته ورزشي

مي‌توان به حرات گفت كه يكي از پر طرفدارترين مكملهاي جهان كراتين مونوهيدرات مي‌باشد و قابل استفاده در تمامي رشته‌هاي ورزشي مي‌باشد.

اين مكمل با افزايش سطح انرژي بدن به انجام تمرينات سخت كمك كرده و باعث افزايش حجم و توده عضلاني ميإشود و مي‌توان گفت كه عوارض محسوسي ندارد.

 

۳- creatine ATP:

  •  افزايش دهنده سطح انرژي و قدرت بدن
  •  افزايش دهنده توان و عملكرد بدني در تمامي ورزشكاران
  •  موثر در بازيابي انرژي از دست رفته بدن
  •  موثر در افزايش حجم خالص عضلاني بدن
  •  موثر در آبدار كردن و عمل تورژسانس (آماس) در سلولها و بروز آن ها

اين مكمل بدون چربي و داراي فت نسبتا بالايي مي‌باشد كه به خاطر داشتن ATP انرژي بدن را تامين مي‌كند و در هنگام تمرين قدرت را افزايش مي‌دهد.

 

۴- creatine capsules:

  •  بالا بردن حجم عضلاني
  •  بالا بردن قدرت و توانايي در هنگام تمرين
  •  مفيد براي ورزشكاران استقامتي و قدرتي
  •  بالا بردن سطح سوخت و ساز بدن

اين محصول به صورت كپسول در اختيار شما قرار دارد و با افزايش ATP بدن حجم عضلات و استقامت را افزايش مي‌دهد. و توصيه ميشود كه محصولات كراتين را با شير و آبميوه هاي اسيدي ميل نكيند.

 

۵- Amino 6000:

  • موثر در بهبود قدرت عضلات
  • مناسب برای ورزشكاران رشته های قدرتی
  • موثر در بازسازی بدن پس از اجرای تمرين
  • تامين كننده امينو اسيدهای ضروری بدن

كپسولهای اين محصول دارای  آمينواسيدهای شاخه ای BcAA s و آمينواسيدهای فرم L هستندكه موجب رشد عضلات و جذب بهتر پروتئين می شوند.

 

۶- Whey amino 6000:

  • موثر در جريان پروتئين و عضله سازی
  • مفيد برای بدنسازانی كه  قبل از مسابقات يا برای حجم رژيم دارند

اين مكمل بصورت كپسول در اختيار شما قرر می‌گيرد و تركيبی از Whey  و اسيدآمينه ضروری L-threonine است.

 

۷- Weight Gainer:

  • مناسب برای رژيمهای افزايش وزن
  • مناسب برای افرادی که در جهت کسب حجم عضلانی هستند
  • مناسب برای تامين مواد معدنی ويتامينها و کربوهيدراتها

اين مکمل به دليل بالا بودن ميزان کربوهيدرات آن (در هر سروينگ ۱۲۶ گرمی ۹۳ گرم کربوهيدرات) نقش شايانی در جهت اضافه کردن وزن ايفا می‌کند.

 

۸- Mega Mass 2000:

  • تامين کننده انرژی بدن به اندازه يک وعده غذايی در هر بار مصرف
  • موثر برای بالا بردن حجم و وزن
  • تامين کننده آمينواسيدهای لازمه بدن

اين مکمل غذايی يک فرمول عالی برای افزايش وزن عضلانی است، وکمک زيادی در اجرای تمرينات سخت می‌کند و از طرفی حاوی مقدار زيادی اسيدآمينه می‌باشد که روند عضله سازی را در بدن سرعت می‌بخشد، و همچنين دارای ميزان قابل توجهی ويتامينها و پروتئينهاست.

 

۹- Muscle builder:

  • تامين کننده آمينواسيدهای ضروری بدن جهت حمايت از جريان ساخت عضله
  • تامين کننده کربوهيدراتها با کيفيت بالا جهت حفظ وزن و توليد انرژی بدن
  • مفيد برای ورزشکارانی که در صدد کسب حجم عضلانی هستند

وجود  پروتئين برای ساخت و ترميم عضلات تحت تمرين قرار گرفته، يک امر مهم و حياتی می‌باشد که در اين محصول با دارا بودن اين پروتئين ها فرايند عضله سازی و ترميم عضلات را سرعت بخشيده و کربوهيدرات در آن انرژی مورد نياز بدن را تهيه می‌کند و بعنوان وعده غذايی بعد از تمرين و قبل از خواب بشمار می‌آيد.

 

۱۰- Anabolic Mega Paks:

  • موثر در ترشح هورمونهای آنابوليک در بدن به شکل طبيعی
  • موثر در حفظ قدرت ، انرژی و استقامت بدن
  • موثر برای جايگزينی مواد معدنی از دست رفته در اثر تمرين
  • تامين کننده ويتامينها و مواد معدنی ضروری بدن

اين محصول که سرشار از ويتامينها و مواد معدنی ضروری بدن است در هنگام کمبود ويتامين ها و مواد معدنی بدن  در حين تمرين کردن (که بسيار مخرب است)  باعث حفظ انرژی و استقامت بدن می‌شود


تاریخ : پنج شنبه 8 / 10 / 1390
بازدید : 662
نویسنده : امیر مستور
برگرفته از سایت www.bodybuilding.ir
تاریخ : پنج شنبه 8 / 10 / 1390
بازدید : 597
نویسنده : امیر مستور

ویتامینها

 

ویتامین c: (محلول در آب)

از ویتامینهای شناخته شده میباشد و اثر آنتی اکسیدانی بسیار قویی دارد که در ساخت و تولید هورمونهای بدن دخالت دارد. از طرفی در ساخت اسید آمینه و تبدیل پروتئین مصرفی به اسید آمینه ها و در ساخت کلاژن (کی از رشته های اتصالی در محل تاندونها) شرکت دارد . این ویتامین جهت سلامت دندان و لثه ضروری میباشد. جهت تقویت بافت مویرگها و عروق بکار میرود. در بدن به جذب آهن کمک میکند و در التیام دردها و زخمها بسیار موثر است. این ویتامین سبب تقویت سیستم ایمنی بدن میشود. و از منابعی همچون گوجه، گوچه سیز، فلفل سبز، و دلمه میتوان تهیه کرد.

 

ویتامین D:

مسئول جذب کلسیم و انتقال آن به داخل استخوان میباشد که موجب تشکیل بافت استخوانی میشود. برای اینکه بدن بتواند از کلسیم و فسفر موجو د در برنامه غذایی استفاده کند حضور این ویتامین ضروری است. این ویتامین در اثر تابش نور خورشید به پوست بوجود می آید و از منابعی چون شیرو لبنیات نی میتوان تامین کرد.

 

ویتامین K:

عامل انعقاد خون در بدن میباشد و به استخوانها در جذب بهتر مواد معدنی کمک میکند.

 

ویتامین A:

یا رتینول ویتامینی است با خواص آنتی اکسیدانی بالاکه جهت سلامت چشم و بینایی، رشد و ترمیم استخوانها و سنتز پروتئین در بدن و تولید هورمونها بخصوص دو هورمون رشد(GH) و تستوسترون کاربردهای فراوانی دارد. و جزو وینامینهای محلول در چرب میباشد.

 

ویتامین B1:

یا تیامین ویتامینی است که جهت حفظ سطوح انرژی در بدن و کمک به فعالیتهای مغزی به خصوص حافظه بسیار ضروری است. جهت سوزاندن قندها و نشاسته ها و تولید انرژی از آنها کاربرد فراوانی دارد. مصرف الکل سبب کاهش  و دفع این ویتامین و همچنین سایر ویتامینهای هم خانواده آن میشود.

 

ویتامین B2:

یا ریبوفلاوین ویتامینی است که در تولید انرژی از پروتئین و جربی و کربوهیدرات نقش دارد و همچنین در داشتن بینایی و پوستی سلامت نقش مهمی دارد.

 

ویتامین B3:

یا نیاسین جهت سوخت و ساز کربو هیدراتها در بدن ، ساخت تسوتسترون و سایر هورمونهای بدن، ساخت گلبولهای قرمز خون و حفظ و نگهداری سلولهای بدن ضروری است. در حفظ سلامت سیستم عصبی و هاضمه افراد ضروری است. و که سطوح بالای آن در بدن میتواند به کاهش سطح کلسترول بپردازد.

 

ویتامین B5:

یا پانتوتیک اسید که نظیر سایر گروههای ویتامینی B در سنتز کربوهیدراتها و  پروتئینها و چربیها موثر بوده و همچنین در ساخت هموگلوبین نقش دارد. وجود این ویتامین اعمال و کارکرد هاضمه را در بدن تقویت مینماید.

 

ویتامین B6:

یا پیرودوکسین  در تعادل و سوخت و ساز نیتروژن و گلیگوژن در بدن نقش اساسی دارد و مانند نیاسین در ساخت گلبولهای قرمز خون(هموگلوبین) و حفاظت از آنها بسیار موثر است . این ویتامین در تولید بافتهای عصبی ، آنتی بادیها دخالت دارد. اما  مهمترن کارایی آن در مجبور ساختن بدن برای افزایش استفاده از پروتئین هاست.

 

ویتامین B12:

کوبالامین یا ویتامین B12 برای متابولیسم چربی ها وپروتئینها و کربوهیدراتها ضروری بوده و جهت سنتز و تولید اسیدآمینه ها و اسیدهای چرب مورد نیاز بدن است از طرفی برای حفظ هموگلوبین و  رشد وحفاظت از سلولهای عصبی لازم بوده و امروزه بعنوان ضد استرس استفاده و تجویز می شود.(مصرف این ویتامین با ب-کمپلکس  توصیه میشود)

 

اسید فولیک:

که میتوان آنرا جزو ویتامینهای گروه B دسته بندی کرد . این ویتامین به حفظ گلبولهای قرمز خون کمک کرده و به تنظیم متابولیسم در بدن میپردازد. و یکی از نشانه های کمبود آن در بدن کمخونی میباشد ضمن اینکه مصرف الکل و قرصهای ضدبارداری و نیز دوره های استروئیدی طولانی مدت موجب تحلیل آن در بدن میشود.

 

ویتامین H:

این ویتامین بیشتر با نام بیوتین معروف میباشد اما در دسته بندی ها در گروه B جای میگیرد .از جمله فعالیتهای آن در بدن میتوان به شرکت درسنتز اسیدهای چرب و اسیدهای نوکلئیک و همچنین تولید انرژی اشاره کرد.

 

ویتامین ب کمپلکس:

ب –کمپلکسها یک گروه یازده تایی از ویتامینهای گروه ب میباشند که همراه باهم در بدن کار میکنند. وجود این ویتامینها در تبدیل غذا به انرژی بسیار ضروری و لازم است. همچنین در حفظ و سلامت سیستم ایمنی بدن، هاضمه و داشتن پوست و موی سالم نقش دارد. این ویتامینها محلول در آب بوده و بدن تنهاغ به مدت 24 ساعت میتواند آن رانگهداری کند.

                            


تاریخ : پنج شنبه 8 / 10 / 1390
بازدید : 476
نویسنده : امیر مستور

مكملهاي غذايي ورزشي قسمت اول:

كراتين منوهيدرات Creatine monohydrate

اين نوع مكمل در بازار به صورت پودر، كپسول، قرص جويدني و قطره يافت مي شود. ولي در ايران اغلب به صورت پودر در بسته هاي 120 تا 1000 گرمي ديده مي شود. مقدار كراتين منوهيدرات موجود در يك قاشق پودر كراتين حدود 5 گرم مي باشد.

كراتين چيست؟

كراتين ماده اي است كه در بدن انسان در طي سوخت و ساز پروتئين توليد مي شود. اين ماده در غذاها و مكملهاي به همين نام وجود دارد.

كراتين منو هيدرات جهت افزايش ذخاير كراتين و كراتين فسفات (CP) بدن مصرف مي شود.

CP در بدن انسان از تركيب كراتين و فسفات توليد شده و همراه با آدرنالين تري فسفات (ATP)  در بافت عضله ذخيره مي شود. در واقع CP در دسترس ترين و سريعترين منبع سوختي جايگزين ATP است.

ولي نقطه ضعف آن توانايي كم بدن در ذخيره اين ماده مي باشد. كراتين در بدن از سوختن پروتئينها و اسيدهاي آمينه ي آرژي نين، گليسين و متيونين بدست مي آيد. اين ماده بطور طبيعي در گوشت قرمز و ماهي يافت مي شود. هر يك كيلو گرم گوشت قرمز حدود 5 گرم كراتين دارد.

 

از عمده اثرات كراتين مي توان به موارد ذيل اشاره كرد:

1- افزايش قدرت عضله

2- در فواصل بين تمرينات سنگين ورزشي بازسازي ذخاير انرژي را سرعت مي بخشد.

3- بدون افزايش چربي بدن، در افزايش توده عضلات بدن نقش قابل توجهي دارد.

4- آستانه بي هوازي را در بدن افزايش مي دهد.

5- در تمرينات ورزشي سرعتي و شديد، ضمن كاهش توليد اسيد لاكتيك، مانع از خستگي شده و مدت تمرين شديد را طولاني تر مي كند.

پس به طور كلي مي توان هنگام نياز به افزايش وزن و توده عضلات، افزايش قدرت و سرعت در حركات انفجاري و كمك به توليد ATP در بدن از اين ماده استفاده نمود.

مقدار مصرف:

اصولاً جهت نتيجه گيري كامل و صحيح لازم است مصرف كراتين را به دو مرحله ي بارگيري و نگهدارنده تقسيم كرد.

مدت مرحله بارگيري 5 روز است و مرحله نگهدارنده از روز ششم آغاز مي شود. مقدار مصرف اين ماده را در هر دو مرحله و براي زنان و مردان مي توان از جداول ذيل استخراج نمود:

جدول 1- طرز مصرف كراتين منوهيدرات در ورزشكاران مرد
 

مرحله نگهدارنده

مرحله بارگيري

وزن بدن

4-2 گرم

9 گرم

كمتر از 36 كيلوگرم

5-3 گرم

10 گرم

41-36 كيلوگرم

6-3 گرم

11 گرم

45-42 كيلوگرم

7-4 گرم

13 گرم

50-46 كيلوگرم

7-4 گرم

14 گرم

55-51 كيلوگرم

8-4 گرم

15 گرم

59-56 كيلوگرم

8-4 گرم

16 گرم

64-60 كيلوگرم

9-5 گرم

17 گرم

68-65 كيلوگرم

9-5 گرم

18 گرم

73-69 كيلوگرم

10-5 گرم

19 گرم

77-74 كيلوگرم

10-5 گرم

20 گرم

82-78 كيلوگرم

11-6 گرم

22 گرم

86-83 كيلوگرم

12-6 گرم

23 گرم

91-87 كيلوگرم

12-6 گرم

24 گرم

95-92 كيلوگرم

13-7 گرم

25 گرم

بيشتر از 95 كيلوگرم

 

جدول 2- طرز مصرف كراتين منوهيدرات در ورزشكاران زن
 

مرحله نگهدارنده

مرحله بارگيري

وزن بدن

3-2 گرم

6 گرم

كمتر از 36 كيلوگرم

4-2 گرم

7 گرم

41-36 كيلوگرم

4-2 گرم

8 گرم

45-42 كيلوگرم

5-3 گرم

9 گرم

50-46 كيلوگرم

5-3 گرم

10 گرم

55-51 كيلوگرم

5-3 گرم

10 گرم

59-56 كيلوگرم

6-3 گرم

11گرم

64-60 كيلوگرم

6-3 گرم

12 گرم

68-65 كيلوگرم

7-4 گرم

13 گرم

73-69 كيلوگرم

7-4 گرم

14 گرم

77-74 كيلوگرم

7-4 گرم

14 گرم

82-78 كيلوگرم

8-4 گرم

15 گرم

86-83 كيلوگرم

8-4 گرم

16 گرم

91-87 كيلوگرم

9-5 گرم

17 گرم

95-92 كيلوگرم

9-5 گرم

18 گرم

بيشتر از 95 كيلوگرم

 

توصيه هاي مهم هنگام مصرف كراتين:

اگر در مرحله نگهدارنده وقفه اي 5 روزه يا بيشتر ايجاد شود، بايد مراحل بارگيري و نگهداري را مجدداً از اول شروع كنيد براي كسب نتيجه ايده آل بهتر است حداقل 6 ماه كراتين را مصرف كنيد.

كراتين زماني بهترين اثر را دارد كه همراه مواده قندي مصرف شود. هنگام استفاده از كراتين آب و مايعات به مقدار زياد بنوشيد در كنار مصرف كراتين مي توانيد از مكملهاي فولات، ويتامينهاي B6 و B12 نيز استفاده نماييد.

مكملهاي ديگر چون فسفاژن Phosphagen و فسفاژن اچ پي Phosphagen HP نيز دقيقاً مانند كراتين منو هيدرات عمل كرده و دستور مصرف و موارد استفاده آنها نيز مانند كراتين منوهيدرات مي باشد. فقط فسفاژن اچ پي را مي توان به طريقه ذيل نيز مصرف نمود:

5 روز اول روزانه 4 بار و هر بار يك پيمانه و بعد از 5 روز، روزانه 1 تا 2 بار هر بار يك پيمانه.

          باتشکر از وبلاگ  http://www.badansazi2.persianblog.com


تاریخ : پنج شنبه 8 / 10 / 1390
بازدید : 425
نویسنده : امیر مستور
پروتئین

 

پروتئین یکی از سه گروه اصلی موادغذایی (کربوهیدرات، پروتئین، چربی) میباشد . این ماده عامل رشد و ساخت بافتهای عضلانی است.

نکته مهم آن است که بدن توانایی ذخیره پروتئین را برعکس چربیها و کربوهیدراتها که در بدن ذخیره میشوند، را ندارد و بایستی هر چند ساعت یکبار به بدن رسانده شود که این مسئله در مورد بدنسازان جدیتر میباشد.

پروتئین منابع مختلفی دارد که به طور کلی میتوان به دودسته گیاهی و جانوری تقسیم کرد. پروتئینهای گیاهی منابعی همچون سویا، عدس و ... دارد. اما منابع پروتئینهای حیوانی :وی، شیر(کازئین)، تخم مرغ(آلبومین)، گوشت(لاکتالبومین) و ... میباشد که در زیر به بحث درباره هر کدام میپردازیم:

 

پروتئین تخم مرغ(آلبومین):

پروتئین سفیده تخم مرغ یا آلبومین از پروتئینهای مهم و ارزشمند میان بدنسازان است که جهت بالا نرفتن سطح کلسترول از مصرف زرده آن خودداری کنید.

آلبومین پروتئینی است که درصد بالایی از اسیدآمینه های ضروری بدن را در بر دارد و همانطور که میدانید بدن قادر به ساخت اسیدآمینه های از منبع پروتئین نبوده و  بایستی میزان مناسبی از انها در برنامه غذایی گنجانده شود.

آلبومین از زمان مصرف در حدود یک ساعت و نیم طول میکشد تا هضم شود به همین خاطر منبع مناسبی برای وعده های بعد از تمرین شناخته نمیشود.

 

پروتئین سویا:

برای بدنسازان منبع مناسب و مطمئنی به شمار نمیرود، چون:

هضم آن برای معده تا حدودی مشکل است./ ترکیبات اسیدآمینه آن زیاد جالب توجه نمیباشد .

اما این پروتئین خواص درمانی خارق العاده ای مخصوصا برای خانمها در بر دارد مانند  کنترل فشار خون گرفته تا تنطیم هورمونها در بدن. در مردان نیز در درمان پروستات نقش دارد .

 

پروتئین شیر(کازئین):

ارزش و ترکیب اسیدآمینه های موجود در این منبع از پروتئین از پروتئین سویا بالاتر میباشد اما به آلبومین و وی نمیرسد. مدت زمان جذب و هضم آن هم در حدود 3 الی 4 ساعت میباشد .به همین خاطر بهترین زمان مصرف آن قبل از خواب میباشد چون در طول خواب بدن با  جذب آن نیاز پروتئینی خود را رفع میکند.

 

پروتئین ویWHEY:

بهترین و غنی ترین پروتئین برای بدنسازان میباشد و دارای مقادیر بالایی BCAA بوده و تعادل نیتروپنی را بالا میبرد. فعالیت زیستی با بیواولیبیتی این پروتئین در مقایسه با سایر پروتئینها بسیار بالا بوده و تقریبا 114 در نظر گرفته میشود.*(خاصیت زیستی آلبومین به عنوان کاملترین 100 میباشد)* این پروتئین دارای انواع گوناگونی از وی هیدرولیز شده تا وی ایزولیت دارد:

 

          وی هیدرولیز شده(Whey Hydrolyzed):

          پروتئینی است که تا حدود زیادی ساختمان پروتئینی آن تغییر شکل داده و ساختکان پروتئینی آن تغییر یافته است و اجزای زنجیره پروتئینی آن تجزیه شده است و این مسئله باعث شده  تا بیشتر خواص بیولیژیکی خود را از دست بدهد. اما همچنان منبع خوبی برای تامین اسیدآمینه های بدن میباشد.

 

          وی یونیزه شده(Whey Ion Exchange):

          از لحاظ کیفیت بسیار بالاتر از هیدرولیز شده میباشد  و میتوان گفت که با کیفیت ترین وی میباشد که در حالت اولترا فیلتر شده  حاوی 90% پروتئین میباشد.

این پروتئین طی فرآیندهای خاص توانایی های بیولوژیکی پروتئین در آن افزایش یافته است.

         

          وی میکروفیلتر شده(Whey Microfiltretion):

          این پروتئین نیز نوع دیگری از وی بوده و از لحاظ کیفیت در رده دوم قرار دارد و کاملا برابر با کانستریت میباشد . در فرایتد تولید آن جهت بالا بردن درصد هضم و جذب این محصول از فیلترهای میکروسکوپی یا نانوفیلترها استفاده شده است.

 

          وی کانستریت(Whey Concentrate):

          نوعی پروتئین وی میباشد که دارای 80% پروتئین است و 20% بقیه را لاکتوز و چربی و مواد معدنی تشکیل میدهد و خواص بیولوژیکی آن بهتر از وی ایزوله شده میباشد اما از لحاظ ریکاوری هیچ تفاوتی با هم ندارند.

 

          وی ایزوله شده:

          همانطور که از اسم آن پیداست دارای 90%پروتئین و 10%رطوبت میباشد و بدون لاکتوز و چربی میباشد از این رو هضم آسانتری دارد. البته قیمت بیشتری هم دارد.

تاریخ : پنج شنبه 24 / 6 / 1390
بازدید : 521
نویسنده : امیر مستور
1.مسلم دارابی قهرمان شد.
2.علی اسماعیلی نایب قهرمان
3.کمال شریفی سوم
4.کریم تالشی چهارم
مرد اخلاق این دوره از مسابقات هم امیر حسین یاوری گلپایگانی انتخاب شد.

تاریخ : پنج شنبه 24 / 6 / 1390
بازدید : 488
نویسنده : امیر مستور
دانلود مردان آهنین قسمت دوازدهم 12

سال: ۱۳۹۰

زمان پخش : هرشب

شبکه : ۳ سیما

 

حجم: ۲۲۱٫۰۳MB
http://dl.boog.ir/other/boog-logo.jpg
——————

http://dl.boog.ir/other/filekeen-logo.JPG

——————

http://dl.boog.ir/other/hotfile_logo.jpg ا http://dl.boog.ir/other/davvas-logo.gif

——————

http://dl.boog.ir/other/space4file-logo.JPG ا http://dl.boog.ir/other/uploadfa-logo.JPG

منبع:boog.ir


تاریخ : پنج شنبه 24 / 6 / 1390
بازدید : 457
نویسنده : امیر مستور
دانلود فینال مردان آهنین 1390 در قشم با لینک مستقیم

سال: ۱۳۹۰

زمان پخش : هرشب

شبکه : ۳ سیما

 

حجم: ۲۲۰٫۹۰MB
http://dl.boog.ir/other/boog-logo.jpg
——————

http://dl.boog.ir/other/filekeen-logo.JPG

——————

http://dl.boog.ir/other/hotfile_logo.jpg ا http://dl.boog.ir/other/davvas-logo.gif

——————

http://dl.boog.ir/other/space4file-logo.JPG ا http://dl.boog.ir/other/filebeep-logo.jpg

منبع:boog.ir


تاریخ : پنج شنبه 24 / 6 / 1390
بازدید : 1706
نویسنده : امیر مستور
دانلود قسمت آخر مجموعه مردان آهنین

سال: ۱۳۹۰

زمان پخش : هرشب

شبکه : ۳ سیما

حجم: ۲۲۰٫۹۰MB

http://dl.boog.ir/other/filekeen-logo.JPG

——————

http://dl.boog.ir/other/hotfile_logo.jpg ا http://dl.boog.ir/other/davvas-logo.gif

——————

http://dl.boog.ir/other/space4file-logo.JPG ا http://dl.boog.ir/other/uploadfa-logo.JPG


تاریخ : پنج شنبه 24 / 6 / 1390
بازدید : 563
نویسنده : امیر مستور
پس از انتشار خبر درگیری امیر و علیرضا قرایی با دو جوان بر سر مبلغ سه میلیون تومان پول و قتل یک جوان به وسیله شمشیر سامورایی به دست امیر قرایی، روح اله داداشی و فرامز خود نگاه پس از اظهار تاسف فراوان این قتل را غیر عمد خواندند.

روح اله داداشی قهرمان قویترین مردان جهان گفت: «چهارشنبه هفتم اردیبهشت متاسفانه دو تن از ورزشکاران قویترین مردان برای وصول طلب به یکی از شهروندان مراجعه کردند که این موضوع ناگهان به درگیری شدید با سلاح سرد منجر شد. متاسفانه این درگیری منجر به قتل ناخواسته یکی از شهروندان به دست امیر قرایی با مشارکت علیرضا قرایی شد. این قتل کاملا ناخواسته بوده و برادران قرایی نمی خواستند این اتفاق پیش آید.»

فرامرز خودنگاه رئیس کمیته قویترین مردان ایران نیز در این خصوص گفت: «متاسفانه این اتفاق صحت دارد و گویا امیر قرایی و علیرضا قرایی در این قتل شریک بودند و امیر قرایی باعث مرگ منجر به قتل شده و علیرضا قرایی نیز وی را همراهی کرده است.»

 شایان ذکر است، این قتل پس از درگیری میان دو برادر از قویترین مردان و دو جوان دیگر در غرب تهران منطقه جنت آباد چهارشنبه هفتم اردیبهشت رخ داد. این گزارش حاکی است، دیگر جوان حاضر که از دوستان مقتول بوده نیز از ناحیه انگشتان دست آسیب جدی دیده است.

پس از تحقیقات لازم و تکمیل پرونده، مراجع قضایی دادرسی در این باره را انجام خواهند داد ضمن اینکه امیر قرایی پس از فوت این جوان خود را به مراجع قضایی معرفی کرده است.


منبع: خبر آنلاین اینم لینکش       http://ww.khabaronline.ir/news-147670.aspx



تاریخ : پنج شنبه 24 / 6 / 1390
بازدید : 407
نویسنده : امیر مستور
روح‌الله داداشی یکی از قویترین مردان ایران شنبه شب و در جریان یک درگیری خونین به قتل رسید.

روح الله داداشی

روح‌الله داداشی یکی از قویترین مردان ایران شب گذشته به دنبال درگیری خونین و اصابت ضربات چاقو به بدنش به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شد اما به دلیل شدت جراحات وارده، تلاش پزشکان نتیجه نداد و وی حدود ساعت 3 بامداد فوت کرد.


ماموران کلانتری 39 گلشهر در ساعت 11:45 شنبه شب از طریق تماس مردمی در جریان وقوع یک درگیری در تقاطع خیابان گلزار کرج قرار گرفتند.

ماموران کلانتری پس از دریافت این خبر بلافاصله در محل حادثه حضور یافته و دریافتند سرنشینان دو دستگاه خودرو سواری با یکدیگر درگیر شده که یکی از آنها در این حادثه به علت ضربات وارده در ناحیه گردن و سینه مجروح و به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شده است.

ماموران برای کسب اطلاعات بیشتر راهی بیمارستان شهید مدنی شده و درآنجا دریافتند که مضروب یکی از قوی‌ترین مردان ایران به نام «روح‌الله داداشی» بود که به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده بود.

تحقیقات ماموران برای واکاوی زوایای پنهان این پرونده آغاز شد و آنان در اولین گام دریافتند که این حادثه در حالی رخ داد که روح الله داداشی قوی ترین مرد ایران شب گذشته ساعت 11 و 45 دقیقه در منطقه 45 متری گلشهر کرج در حال عبور بود که خودروی پرایدی با سه سرنشین جلوی خودروی داداشی را که هنوز علت آن مشخص نیست گرفته و ابتدا درگیری لفظی پیدا می کنند که در این حادثه داداشی با ضربات سلاح سرد از پای در آمده و سرنشینان پراید مشکی نیز از محل حادثه متواری می‌شوند.

در حال حاضر جسد هم اکنون در پزشکی قانونی قرار دارد و پرونده جهت رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی استان‌های تهران و البرز ارجاع داده شده است.

براساس این گزارش مراسم تشییع پیکر روح الله داداشی ساعت 9 صبح روز دوشنبه -فردا- از مقابل درب منزل وی برگزار می‌شود.



تاریخ : پنج شنبه 24 / 6 / 1390
بازدید : 387
نویسنده : امیر مستور
قاتلان روح الله داداشی

متهم در اعترافات اولیه خود اینطور گفت: شب حادثه به همراه دو نفر از دوستانم داخل یک پراید در حال حرکت بودیم که پشت چراغ قرمز آینه ماشینمان با آینه اتومبیل آزرا مرد تنومندی برخورد کرد.

به گزارش خبرنگار تهران امروز وی افزود: بین‌مان درگیری لفظی پیش آمد. وقتی چراغ سبز شد شروع به حرکت کرد ولی ما که از برخورد وی ناراحت شده بودیم او را تعقیب کرده و در خیابان پونه که مکانی نسبتا خلوت بود جلوی او پیچیدیم. وقتی وی پیاده شد و من جثه او را دیدم آنقدر ترسیدم که بی‌اختیار دستم به چاقو رفت. آنقدر از هیکل وی ترسیده بودم که بی‌اختیار چند ضربه چاقو به او زدم. وقتی روی زمین افتاد و دیدم خون زیادی از گلوی وی در حال ریختن است و مردم نیز با خبر شده‌اند بلافاصله آنجا را ترک کردیم. بعد از این جنایت بود که تازه فهمیدیم کسی که او را با چاقو زده‌ام روح الله داداشی قوی‌ترین مرد ایران است



تاریخ : دو شنبه 3 / 1 / 1390
بازدید : 583
نویسنده : امیر مستور

 
بیوگرافی رونی کلمن
 

تاریخ تولد: 13 مه 1964
 
محل اقامت: تگزاس
 
قد: 180 سانتیمتر
 
وزن دوران رقابت: 130 کیلوگرم
 
وزن دوران استراحت: 145 کیلوگرم
 
دور قفسه سینه: 153 سانتی متر
 
دور بازو: 61 سانتی متر
 
وضعیت تأهل: متأهل ( دارای دو فرزند)
 
شغل: بدنساز حرفه ای، افسر ذخیرۀ پلیس
 
اولین برد آماتور: آقای تگزاس 1990
 
اولین برد حرفه ای: رقابت قهرمانی جهانی 1991
 
برجسته ترین پیروزی: رقابت المپیا 1998

 
علائق و خصوصیات:

 
بهترین عضو بدن: بازوها
 
بهترین فیلم: فیلم های ترسناک و درام
 
شهر محبوب: هنگ کنگ
 
غذای محبوب: پیتزا
 
بهترین اوقات: زمانی که در رژیم نباشد
 
چیزی که افراد راجع به وی نمی دانند: سخت کوشی
 
رمز موفقیت: خدا، کار سخت و حمایت و دلگرمی مردم
 
بهترین نصیحت به بدنسازان آماتور: گرفتن یک مربی خصوصی.
 

بیوگرافی :
 

در لوئیزانیا به دنیا آمد. اما از همان بدو تولد به تگزاس برده شد، در آنجا رشد کرد و
 
همواره در این شهر اقامت داشته است. او افسر پلیس کشیک در بخش آرلینگتون و
 
بدنساز حرفه ای Ifbb است. از سال 1989 در نیروی پلیس خدمت کرده است. وی
 
توسط برایان رابسون به دنیای بدنسازی معرفی شد. برایان رابسون مالک باشگاه
 
متروفلکس در آرلینگتون است. او در اولین مسابقۀ بدنسازی در ردۀ سنگین وزن
 
موفق به کسب مقام اول و عنوان آقای تگزاس در آوریل 1990 شد. رابسون به عنوان
 
یک دوست بی نهایت از رونی در این رشته حمایت کرد. رابسون با تجربیاتی که به
 
عنوان یک مربی و شرکت کننده در این رشته داشت، به قول خودش چیزی در حدود
 
یک دهه رونی را که فارغ از هر مسئله ای در باشگاه قدم می زد را به عنوان یک
 
عامل بالقوه فوق العاده شگفت انگیز کشف کرد. بعد از اولین برد رونی به نحو فوق
 
العاده ای مورد توجه قرار گرفت. بعد ها نیز رونی بیشتر به تلاش پرداخت و پیشرفت
 
های او حاصل زحمات گسترده اش بود. رونی واقعاً یک فرد آمادۀ رقابت با استعداد
 
بالقوه بود. او از سال 1998 تاکنون تنها در سال 2002 در رقابت نمایش قدرت مغلوب
 
گانتر شد، سایر مسابقات او تاریخی، غیر قابل باور و شگفت انگیز است. این
 
یوزپلنگ سیاه فاتح رقابتهای 1998 تا 2006 مستر المپیا است و به همین خاطر لقب
 
اسطورۀ پرورش اندام را از آن خود کرده است.
 

محاسن:

 
عضلات دو سر رونی در میان دیگر بدنسازان مانند مایکل جکسون درمیان دیگر
 
خوانندگان می درخشد. این یوزپلنگ جزو عجایب طبیعت است و باید این حس را در
 
یک عبارت روی کاغذ آورد که در سن 42 سالگی او به نظر عجیب تر هم می رسد.

 
×توصیف رقیبان رونی کلمن از زبان خودش:

 
×توصیف جی کاتلر: انسان بسیار خوب و ورزشکار نام آور پرورش اندام است. تنها
 
ضعفی که در ظاهر او وجود دارد کمر پهنش می باشد که به ظاهرش لطمه می زند.
 
×توصیف کریس کورمیر: کریس مشکلات کمی دارد. تنها انتقادی که به او وارد است
 
این است که به کمرش زیاد پرداخته و تمرینات تقویتی کمر را زیادتر از حد لازم اجرا
 
می کند. عضلات کمرش هم بسیار حجیم شده است. او بهترین دوستم در این
 
رشته می باشد. ما خیلی صمیمی هستیم و اغلب باهم به مهمانی می رویم.
 
×توصیف گانتر شلیر کمپ: در مورد گانتر، نکتۀ منفی کمتری وجود دارد. تنها نکته ای
 
که می توانم به آن اشاره کنم این است که از فیزیک خوب و تقارن بد عضلات
 
برخوردار است. برای اینکه شکل را در بالا تنه اش ایجاد کند حتماً باید 13 کیلوگرم بر
 
وزنش بیفزاید. زیرا کمر و عضلۀ پهن پشتی او تقریباً اندازه هستند. در ضمن
 
بازوهایش خیلی کوچک هستند. قدرت اولیه اش به تفکیک عضله چهار سر رانش
 
مربوط می شود.
 
× توصیف دوریان یتس: دوست صمیمی من است. بسیار باهوش بوده و از جمله نام
 
آوران پرورش اندام است که تا کنون چند مرتبه موفق به کسب عنوان مستر المپیا
 
شده است. از جمله بهترین کسانی است که در فیگور سینه از پهلو، سرآمد
 
سایرین است. ضخامت عضلات کمرش هم بیش از سایر ورزشکاران است.
 
××گزیده ای از مطالبی که در مصاحبه با رونی به دست آمده است:
 
×پرورش اندام تا چه حد روی زندگی شما تأثیر گذاشته است؟
 
-در حال حاضر همان شخصیتی هستم که چند سال پیش در شروع پرورش اندام
 
بودم و فقط از نظر جثه دارای اندازه عضلات بزرگتر از قبل هستم.
 
×در مسابقۀ مستر المپیای 2006 زمانی که مغلوب جی کاتلر شدید چه احساسی
 
داشتید؟
 
-هیچ احساسی نداشتم به جز اینکه بازهم علاقۀ بیشتری نسبت به پرورش اندام
 
در من ایجاد شد. به هر حال هر مستر المپیایی باید روزی طعم تلخ شکست را
 
بچشد. در سال 2003 در برابر دو رقیب قدرتمند یعنی کاتلر و شلیر کمپ قرار گرفتم،
 
که توانستم با اعتماد به نفس بالا آندو را شکست دهم.

 
×طرح شغلی فعلی شما؟

 
-در حال حاضر به صورت نیمه وقت در خدمت پلیس آرژانتین هستم.
 
×تأثیری که امیدوار هستید در آینده روی پرورش اندام بگذارید، چیست؟
 
-امیدوارم به عنوان بهترین مستر المپیای تمام دوران تاریخ پرورش اندام شناخته
 
شوم.
 
×زمانی که در این دنیا نباشی بیشتر از همه مایل هستید آیندگان چه چیزی راجع
 
به شما بگویند؟
 
-بگویند که تا زمان مرگ، انسان خوبی بوده ام.

 
قهرمانی ها:

 
1991: برنده جهان در دسته سنگین وزن قهرمانی آماتور فدراسیون بین المللی پرورش اندام
 
1992: کسب عنوان شانزدهم در مسابقه مستر المپیای فدراسیون بین المللی پرورش اندام
 
1995: برنده مسابقه حرفه ای فدراسیون بین المللی پرورش اندام در کانادا.
 
1995: کسب عنوان دهم در مسابقه مستر المپیای فدراسیون بین المللی پرورشاندام
 
 (کسب نتیجۀ مساوی با چارلز کلیر مونت)
 
1996: برنده مسابقه حرفه ای فدراسیون بین المللی پرورش اندام در کانادا
 
1996: کسب عنوان ششم در مسابقه مستر المپیای فدراسیون بین المللی پرورش اندام
 
1997: برنده مسابقه گراندپریکس فدراسیون بین المللی پرورش اندام در روسیه
 
1997: کسب عنوان نهم در مسابقۀ مستر المپیای فدراسیون بین المللی پرورش اندام

1998: برنده مسابقه شب قهرمانان فدراسیون بین المللی پرورش اندام
 
1998: برنده مسابقه حرفه ای فدراسیون بین المللی پرورش اندام در تورنتو
 
1998: برنده مستر المپیای فدراسیون بین المللی پرورش اندام
 
1998: برنده مسابقه گراندپریکس فدراسیون بین المللی پرورش اندام در آلمان
 
1998: برنده مسابقه گراندپریکس فدراسیون بین المللی پرورش اندام در فنلاند
 
1999: برنده مستر المپیای فدراسیون بین المللی پرورش اندام
 
1999: برنده مسابقه حرفه ای جهانی فدراسیون بین المللی پرورش اندام در رم
 
1999: برنده مسابقه گرانپریکس فدراسیون بین المللی پرورش اندام در انگلیس
 
2000: برنده مستر المپیای فدراسیون بین المللی پرورش اندام
 
2000: برنده مسابقۀ قهرمانی و حرفه ای جهانی فدراسیون بین المللی پرورش اندام در رم

2000: برنده مسابقه گراندپریکس فدراسیون بین المللی پرورش اندام در انگلیس
 
2001: برنده مسابقه کلاسیک آرنولد شوارتزینگر فدراسیون بین المللی پرورش اندام
 
2001: برنده مستر المپیای فدراسیون بین المللی پرورش اندام
 
2001: برنده مسابقه حرفه ای فدراسیون بین المللی پرورش اندام در نیوزلند
 
2002: برنده مستر المپیای فدراسیون بین المللی پرورش اندام
 
2002: برنده مسابقه گراندپریکس فدراسیون بین المللی پرورش اندام در هلند
 
2002: کسب عنوان دوم در مسابقه نمایش قدرت Gnc فدراسیون بین المللی پرورش اندام
 
2003: برنده مسابقۀ گراندپریکس روسیه
 
2003: برنده مستر المپیای فدراسیون بین المللی پرورش اندام
 
2004: برنده مسابقه گراندپریکس انگلستان
 
2004: برنده مسابقه گراندپریکس هلند
 
2004: برنده مسابقه گراندپریکس روسیه
 
2004: برنده مستر المپیای فدراسیون بین المللی پرورش اندام
 
2005: برنده مستر المپیای فدراسیون بین المللی پرورش اندام
 
2006: کسب عنوان دوم مسابقۀ مستر المپیای فدراسیون بین المللی پرورش اندام.
 
نوشته شده توسط : WWW.AMT.LOXTARIN.COM


:: موضوعات مرتبط: بدنسازان کلاسیک , ,
:: برچسب‌ها: بیوگرافی رونی کولمن , عکسهای کولمن , زندگی نامه رونی کولمن ,
تاریخ : دو شنبه 2 / 1 / 1390
بازدید : 467
نویسنده : امیر مستور

بیوگرافی جی کاتلر:

نام: جی کاتلر
 
نام مستعار: کاتس
 
محل سکونت: لاس وگاس، ایالت نوادا، ایالات متحده
 
تاریخ تولد: 3 آگوست 1973
 
قد: 5 فوت و 10 اینچ (178 سانتیمتر)
 
وزن عادی: 290 پوند (132 کیلوگرم)
 
وزن مسابقه: 260 پوند (118 کیلوگرم)
 
دور سینه: 58 اینچ (147 سانتیمتر)
 
دور بازو: 22 اینچ (56 سانتیمتر)
 
دور ران: 30 اینچ (76 سانتیمتر)
 
دور ساق: 20 اینچ (51 سانتیمتر)
 
دور کمر: 34 اینچ (86 سانتیمتر)
 
دور گردن: 19.5 اینچ (49.5 سانتیمتر)
 
عناوين:
 
مستر الیمپیای 2006 – قهرمان
مستر الیمپیای 2005 – دوم
مستر الیمپیای 2004 – دوم
آرنولد کلسیک 2004 – قهرمان
نمایش قدرت جی ان سی 2003 – دوم
جایزه بزرگ هلند 2003 – اول
جایزه بزرگ انگلستان 2003 – اول
جایزه بزرگ روسیه 2003 – دوم
مستر الیمپیای 2003 – دوم
قهرمانی حرفه ای سان فرانسیسکو 2003 – قهرمان
آرنولد کلسیک 2002 – قهرمان
مستر الیمپیای 2001 – دوم
مستر الیمپیای 2000 – هشتم
جام جهانی حرفه ای جو ویدر 2000 – دوم
جایزه بزرگ انگلستان 2000 – دوم
شب قهرمانان فدراسیون بین المللی 2000 – قهرمان
حرفه ای آیرنمن 1999 – سوم
آرنولد کلسیک 1999 – چهارم
شب قهرمانان فدراسیون بین المللی 1998 – دوازدهم
قهرمانی سنگین وزن کشور 1996 – قهرمان
قهرمانی سنگین وزن نوجوانان کشور 1993 – قهرمان

 
بیوگرافی مختصر:
 

جی که از سن 11 سالگی، بعنوان کارگر ساختمانی، کار در سازه های بتونی را آغاز کرده است، همیشه با کار سنگین مانوس بوده است. پایبندی به همین وجدان کاری، یکی از علل کسب عناوین متعدد جهانیش می باشد. برنامه های سنگینش در روزهای قبل از مسابقه، اغلب چهار ساعت طول می کشند. نتیجه این تمرینات سخت، وضعیت عالی بدنی و ورود به جرگه بهترین حرفه ای های دنیا است. کسب عناوین متعدد حرفه ای، بخوبی گویای قابلیتهای کاتلر است. در ادامه، برخی ویژگیهای جالب وی را می خوانید:
غذای محبوب: استیک
تفریح محبوب: بازیهای مختلف
بیشترین تاثیر: از خانواه
مارک تبلیغاتی / حامی مالی: آی اس اس ریسرچ و تجهیزات فلکس (1 سال)
بدترین شرایط فائق آمده: جوانترین بدنساز جهان
انگیزه: ترس از شکست، ثبات مالی
آنچه کمتر کسی از او می داند: کارگری در شرکت سازه های بتونی خانواده خود (برادران کاتلر) از سن 11 سالگی
ورود به بدنسازی: از دوران تحصیل در کالج
عضلات محبوب: ران و سرشانه
تمرین محبوب: لانج (قیچی) متحرک با هالتر
هله هوله محبوب: ماست یخزده بدون چربی
فیلم محبوب: مجموعه "دای هارد" بروس ویلیز
سریال تلویزیونی محبوب: سی اس آی
بازیگران محبوب: رابرت دو نیرو و بروس ویلیز
ورزشهای محبوب: بسکتبال و فوتبال آمریکایی
چهره های محبوب موسیقی: کیور، توپک شکور، اسنوپ داگ
حیوانات خانگی: اسکرپی (یک سگ نژاد کاکپو) و تریس (سگ دیگر وی از نژاد اردایل تریر)
سرگرمیها: مطالعه، بولینگ، مسابقه موتورسواری، حیوانات – مخصوصا سگ.
 

نوشته شده توسط WWW.AMT.LOXTARIN.COM



:: موضوعات مرتبط: بدنسازان کلاسیک , ,
:: برچسب‌ها: بیوگرافی جی کاتلر , عکسهای کاتلر , زندگی نامه جی کاتلر ,

تعداد صفحات : 5


به سایت بزرگ پرورش اندام خوش امدید.

به نظرشما بهترین بدنساز از بین این بدنسایزان چه کسی است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرورش اندام و آدرس amt.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 159
بازدید ماه : 118
بازدید کل : 44492
تعداد مطالب : 123
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

Alternative content




تعبیر خواب آنلاین



* * *
Google

در اين سایت
در كل اينترنت

RSS

Powered By
loxblog.Com